torsdag 4. februar 2010

En shopoholikers bekjennelser ...

Jeg var en snartur i byen i dag, mens pappa var på møte. På under en time fikk jeg jammen kjøpt både en topp (som jeg kunne delvis betalt med H&M-gavekortet, hadde jeg bare funnet det), to par øredobber og den lilla paljettveska som jeg har lett Oslo rundt for å finne :) Jeg skulle egentlig være i byen til halv seks, til pappa er ferdig på babysvømming (med Hilde og Theodor), men jeg tror det var like greit at han ringte og spurte om jeg ville sitte på hjem igjen i halv tre-tiden - da jeg sto inne på CMYK og så på vesker og smykker :p

Kontoen er passe bunnskrapt nå, jeg tror jeg har ca. 8-900,- igjen, og fortsatt over to uker til lønning. Men jeg har fryseren full av både middagsmat, pålegg og brød, og jeg har penger på krisekontoen, så jeg overlever. Men jeg må seriøst skjerpe meg! Har jo bestilt de skoene, som ikke er betalt ennå (betalte med kredittkortet), og så skal Kaÿa ha 2-300,- for porto. Men det er verdt det ... håper jeg :D

Leiligheta til pappa og Britt er begynt å fylles med pinnekjøttlukt. Kan ikke klokken bli seks snart?

Ingen kommentarer: