onsdag 17. februar 2010

:) og :(

I går fikk jeg første skoforsending fra England. Sandalene passet, men ikke de svarte, kule skoene. Jeg var redd skoene skulle være for små, men det var stikk motsatt – foten min er minst 1 cm for kort. Jeg var klar over at de kanskje ikke passet, men jeg tror ikke det skal være noe problem å få solgt dem. En kollega foreslo at jeg kunne bruke såler for å gjøre dem litt trangere, men jeg tror uansett hælene er for høye. Men det var gøy så lenge det varte ... det vil si tiden det tok fra jeg åpnet pakken til jeg tok på skoene ;)

Jeg fikk også noen strømpebukser i pakken som jeg etter bestilling kom på at ikke kom til å passe. Jeg kjøpe strømpebukser fra Evans for et par år siden, da jeg var i Cambridge, men det står på pakken at de er tiltenkt personer som er opptil 175 høye, eller noe sånt, så de stoppet noen cm. for tidlig. Men den jeg prøvde i går, klarte jeg faktisk å få på, så hurra for det :) Det lå flere tynnstrømpebukser og et belte i pakken også. da mangler jeg tre par sko og et sett armbånd i rødt og sølv :)

Ingen kommentarer: