lørdag 22. september 2012

Planløs helg

Føler knapt jeg har vært hjemme de siste ukene, med kattepass, trening, besøk, bokfestival og whatnot, så i helga har jeg (foreløpig) ingen planer.

Har hatt en rolig start på dagen, med frokost, kaffe, litt TV og Muse, som jeg har fått helt dilla på de siste dagene.

Treninga i går var ikke noe gøy! Tror jeg var alt for helgeklar og sliten da treninga begynte, så alt føltes tungt og vanskelig. I tillegg har jeg ikke alle teknikkene helt inne ennå, så jeg klarte å få en liten ryggskade (men det gikk over i løpet av et par minutter). Var veldig glad da jeg endelig kom meg hjem :p

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med kjøkkenet før pappa og Bjørn kommer og monterer. Når må jeg demontere det? Får jeg gitt det bort? Når må rørlegger komme og demontere tanken? Har de blandebatteri til en overkommelig pris? Når må jeg bestille oppvaskmaskin og induksjonstopp?

Jeg kommer til å ga ca. 3000,- over budsjett, tror jeg, så jeg må i tillegg leve på knekkebrød og vann denne måneden. Men tenk så fint det blir :D

God helg :)

1 kommentar:

Silje sa...

Ca. 3000,- over budsjet ... Fnis, så ung og naiv jeg var da ;) Det ble 16 000,- over budsjett!