søndag 23. september 2012

Juleplanlegging

Jeg tar tog hjem til jul siden fly ble for dyrt (nå som jeg må leve fattigmannslivet en stund). Billettene nordover for 21. desember ble lagt ut i dag, og alle lavprisbillettene til 199,-, 299,- og 399,- var allerede utsolgt! Bra jeg fikk til 499,-, for jeg har lagt inn huskelapp på mobilen i morgen om at jeg skal kjøpe billett. Det var sikkert mange studenter som sikret seg billetter. Håper i alle fall det, for de har jo ikke akkurat verdens beste råd. (Det er en grunn til at jeg tok tog i 24 timer for å komme meg hjem da jeg bodde i Kristiansand.)

Returen blir søndag 30. desember med fly. Fikk billetten for 7-800,-, og så kommer flybuss i tillegg, men jeg orker ikke den lange togturen to ganger. Da får jeg med meg nyttårsfeiring med venner her i Oslo :)

1 kommentar:

Anita sa...

Hurra, vi gleder oss veldig til du kommer :)