mandag 17. september 2012

Lang dag

Jeg begynte dagen kl. 5.30, og var på idrettshøyskolen til kl. 7, slik at de fikk tatt noen tester (som de egentlig skulle tatt forrige uke), før det bar på jobb. Etter jobb var det tilbake på NIH og trening .I dag har jeg hatt kort trening, altså bare seks øvelser med få repetisjoner, men med tyngre vekter. (Treningen består av tre ulike dager: 12 øvelser med 9x2 repetisjoner, 9 øvelser med 12x2 repetisjoner og 6 øvelser med 5x2 repetisjoner, om jeg ikke husker feil.)

Så bar det til andre siden av byen for å være kattepasser. Et vennepar er borte et par dager, så jeg skal være der om ettermiddagene og mate og kose med katten. Bare synd hun ikke er noen særlig kosekatt.

Det sto chili con carne og ventet i kjøleskapet, og det var nok til to dager, så da slipper jeg å lage mat i morgen også. Jeg så litt på TV og snakket med katten, tok en kopp te og surfet litt. Jeg ville nok ikke gjort noe særlig fornuftig hjemme, så det gjør meg ingenting å tilbringe en time eller to der :)

Nå tror jeg at jeg skal legge meg og lese, så er jeg frisk og opplagt til i morgen :)

1 kommentar:

Anita sa...

Pjuh, ble sliten bare av å lese om dagen din ;)