lørdag 4. juni 2011

Sol, sol, sol :D

For et vær vi har hatt i dag!

Jeg har vært dårlig hele uka, og holdt meg hjemme fra jobb på fredag siden PC-en bare gjorde hodepinen og svimmelheten verre. I dag føler jeg meg bedre, og i morgen er jeg nok sikkert bra igjen. Siden jeg har sittet hjemme i to dager, ble jeg veldig glad da Marthe spurte om jeg ville komme på besøk. Vi satt i sola på takterrassen og koste oss i mange timer, og jeg fikk jammen meg litt farge også. Ikke masse, men heller lite farge enn masse rødfarge.

Etterpå var jeg, Maja og Therese på Seinfeld på Telenor Arena. Vi trodde showet begynte 18.30 siden det var det det sto på billettene og på billettservice.no, men vi fikk ikke engang komme inn før langt over halv. Inne ble vi sittende og vente til over halv ni, tror jeg, før en oppvarmerstandupkomiker kom på scenen. Seinfeld kom ikke på før vel ni, så med tanke på at vi var der fra ca. 17.30, ble det masse venting. Hadde ikke så alt for store forventninger, og jeg skal ikke påstå at han er verdens morsomste mann. Men det var uansett morsomt å se ham live :)

Vi satt langt, langt unna (ved ene inngangen, slik at vi i det minste fikk med oss alle de norske komikerne og kjendisene som kom gående :d), så jeg så hele tiden på storskjerm istedenfor på scenen.

"Live", ikke storskjerm ;)

2 kommentarer:

Anita sa...

Jada, bare gni det inn at dere har fått sommer! Her bøtter det ned for tiden, sinnsykt hvor mye det har regnet den siste tiden. Da vi kjørte til Breivika i dag kom kuldevarselet opp i bilen, og det kommer opp når det er 4 grader ute!!!
Da vi kom fram hit var vi ute og jobbet med veden, og jeg skal love deg jeg var iskald da vi kom inn. Måtte legge oss i senga, og der lå vi i tre timer før jeg endelig fikk varmen i kroppen igjen! Så, nok en herlig nordnorsk sommer ;)

Silje sa...

Hjelp!

Da jeg kom hjem, sjekket jeg makstemperaturen på ute- og innetermometeret. Det har vært hele 50,5 grader i sola i dag. Selv om den innglassede terrassen kan ha noe med saken å gjøre ;)