onsdag 15. juni 2011

"Nytt" soverom

Kjøpte nye gardiner og gardinstang samt ny lampe til soverommet i dag (har fortsatt persienner som jeg kan ta ned om natta). Fikk jo gavekort på 1000,- av borettslaget for å feire at vi fyller 40 år.

Kjøpte Tykk gardinstang med Globe endestykker og sandfargede Anthoni gardiner. Gardinstanga og endestykkene er skikkelig fine, i hvitt med hint av gull.

Synes det var irriterende at gardinstanga ikke hadde noe som helst slags endestykker og at det bare var én gardinlengde i pakken sånn at jeg måtte kjøpe to, men hadde i det minste gavekortet.

På lampebutikken var de utsolgt for lampa jeg ville ha, men jeg fikk den som hang på veggen. Hadde jeg sett nærmere etter, hadde jeg sett at den var litt oppskrapet og bedt om rabatt. Men det er litt sent. Da jeg skulle betale, spurte dama bak kassa om jeg trengte ledning, for det fulgte nemlig ikke med. Så det ble litt dyrere shopping enn planlagt, men nå ser i alle fall rommet mitt litt bedre ut :)

I løpet av sommeren har jeg lyst å male vinduskarmen og veggene hvite (de er lyselyselyserosa), men det får bli når jeg har tid, råd og ork. Kunne egentlig tenkt meg å male det mørke skapet hvitt også, for jeg liker ikke de mørke dørene. Aller helst ville jeg hatt nytt skap, men med tanke på hvor skjeve veggene er, er det like lett å la være.



Ingen kommentarer: