torsdag 9. juni 2011

Arme riddere

Har nettopp vært på screening av en ny norsk film som heter Arme riddere. Jeg trodde det var førpremiere, og reagerte litt på at jeg ikke har hørt noe om den. Men den har ikke premiere før 2. desember, så det forklarer jo litt :p

Filmen var ikke helt ferdig ennå, og de hadde blant annet musikk fra andre filmer siden de ikke har komponert sin egen ennå, og av og til kom det tekstforklaringer på lerretet (f.eks. Elg midt i veien). Dette hadde ikke så mye å si, for det var lett å se at dette er en film som hadde masse potensial. Litt Guy Ritchie-aktig, samtidig som de hadde klart å gjøre det til deres egen film. Veldig norsk, men samtidig veldig unorsk. Noe å se fram til, med andre ord :)

Nå må jeg pakke siden jeg skal til Kristiansand i morgen, og tilbringe pinsa med venner. Skulle til Synnøve, men hun må hjem på grunn av sykdom i familien, så jeg overnatter hos Eli. Vi har planer om strawberry daquiri og brettspill på lørdag og dyreparken på søndag, så jeg gleder meg :)

P.S. Hvis produsentene av filmen skulle se dette: ape- og Tarzan-greia gjorde lite for meg. Men ellers: godt jobba :)

Ingen kommentarer: