fredag 4. juni 2010

Sommer og sol

Hvis det blir som i fjor, får vi noen strålende juniuker, og så blir resten av sommeren halvkald. I går utnyttet jeg derfor dagen til det fulle. Jeg sto tidlig opp, og var tidlig hjemme. Etter å ha klippet plenen og rakt den (men hvor skal jeg gjøre av gresshaugen?), satte jeg meg i sola på terrassen. Bortsett fra å vaske klær og lage en enkel middag i ni-tiden, var jeg kun i sola hele ettermiddagen. Og det var herlig :)

En fin dag


Sånn ser det ut på terrassen nå, etter at mamma hjalp meg å gjøre det koselig :)

Her er grillhjørnet, hvor man kan grille og spise siden det er et høyt bord.


Og dette er kosehjørnet, med stoler til 19,- fra IKEA! Her sitter jeg og koser meg om dagene, men føttene på puffen jeg fikk av mamma, og med bok.

1 kommentar:

Anita sa...

Herlig med litt sommer og sol :) Her kan vi ikkeskryte av det. Denne uken har det gått i regnklær og ullklær i barnehagen! Jadda, juni er sommer og sol!