onsdag 9. juni 2010

Friskmeldt

Nå har jeg vært hos fysioterapeut for siste gang. Betennelsen er ikke helt borte, men nesten. Jeg skal fortsette med teknikkene og øvelsene som fysioterapeuten har lært meg, og så vil jeg forhåpentligvis være betennelsesfri om en stund.

Kort fortalt har han lært meg å gå annerledes, og det er ikke bare hælen det har hjulpet på – jeg har også litt mindre kneproblemer nå :D

Hos fysioterapeuten har deet treningssenter som jeg vurderer å bli medlem av. Det er det stikk motsatte av treningssentre hvor det er høy musikk, TV-er overalt og folk som bruker mer tid foran speilet enn på apparatene. I stedet er det en rolig atmosfære, folk i «normale» klær og ikke minst fysioterapeuter som følger deg opp.

Problemet er bare økonomien :( Selv om jeg får spesialtilbud siden jeg har vært pasient der, koster det 400,- per måned, noe som er masse penger for meg. Jeg får riktignok mer å rutte med etter lønnsøkningen, men jeg får dyrere husleie, dyrere nett og jeg hadde tenkt å spare 250,- hver måned til feriekonto. Det tilsvarer vel 500,- ekstra. Hvis jeg da betaler 400,- for trening, forsvinner siste rest av lønnsøkningen.

Jeg har fått to kupongre på tre gratis timer, og skal prøve å få med meg Maja i alle fall tre ganger (og forhåpentligvis flere ganger), og så ser vi hva det blir til :)

Ingen kommentarer: