tirsdag 22. juni 2010

Sen helgeoppdatering

På fredag fikk jeg besøk av Bodil, som jeg, med unntak av en kort togtur for ca. ti år siden, ikke har sett på elleve år.

På lørdag var vi invitert på såkalt champagnefrokost hos en kollega (hun fylte år tidligere i uka). Vi var åtte stykker, tror jeg, og i tillegg til oss to, var det Stine, Stine, Tonje, Tanja, Marianne og Karianne :p

Hun serverte tapas og champagne (både ekte – altså fra Champagne-distriktet og «falsk», med andre ord sprudlende vin). Jeg tenkte at vi skulle være der et par timer siden Bodil sikkert ikke ville tilbringe helga med folk hun ikke kjente (jeg kjente for så vidt kun kollegaen min), men timene gikk, og plutselig var det nesten midnatt (vi kom litt før 13.00!), og vi dro ut på byen. Var ikke hjemme før vel halv fire, så det ble litt mer drikking enn planlagt. Jeg drakk egentlig ikke så mye mer enn jeg pleier, og jeg drakk det i løpet av 13-14 timer, så jeg var ikke det minste dårlig på søndag.

Vi hadde store sightseeingplaner, for Bodil ville blant annet se slottet. Men vi kom oss aldri så langt.

Jeg fulgte henne til toget, og dro deretter opp til Tore og AJ, hvor to andre venninner også var (blant annet hun som bor i England) :D

Etter litt TV-gloing, en god middag og en runde Settlers (som jeg for første gang vant - wohoo!), var det i grunn ganske sent, og på tide å komme seg hjem.

Så, all in all, en fin helg :)

Og jeg innså nettopp at det er vel en uke til jeg tar ti dager ferie, ikke vel to uker, som jeg trodde, så den gode følelsen fortsetter :)

Ingen kommentarer: