tirsdag 1. juni 2010

Shopping er gøy!

På fredag var jeg så glad over en vellykket helsekontroll at jeg måtte ut å shoppe litt. Jeg endte opp med tre topper (to til meg, en til mamma på 3 for 2-salg på KappAhl) og en skinnjakke som var satt ned fra 800,- til 400,- Grei deal, det :)

I dag var jeg på KappAhl igjen, og da hadde de søren meg satt ned jakka til 200,-! Det er helt sykt! Litt surt at jeg betalte dobbelt, men det er jo ikke akkurat dyrt med 400,- heller :)

Kjøpte skinnjakka til Maria pluss en annen skinnjakke til meg selv, lysebrun med studs på, og kort. Den kosta også 200,- :) Fant også en kort dungerijakke til bare 150,-.

Og som om ikke det er nok, kjøpte jeg meg jammen både kamera og minnekort i dag. Men seee, kameraet er lilla :D

FotoVideo har butikk ret ved jobben, og har fotomesse denne uka, med både salg på en rekke produkter og masse gratis kurs. Det ene kurset jeg gjerne skulle vært på, er dessverre på dagtid på fredag, men det er mulig jeg blir med på fotokurs ved ØStensjøvannet på søndag. Selv om noe sier meg at jeg har planer da, med unntak av Sex og singelliv 2 på kino ...

På lørdag skal jeg, Maja og et vennepar av Maja på harrytur til Sverige, så da får jeg «spart» litt matpenger. Hvis vi er tidsnok tilbake, skal jeg på Musikkfest Oslo. Én dag i året arrangeres det gratiskonserter i hele Oslo, med både kjente og ukjente artister. Bandet til en kompis, Dunderhonning, spiller, så jeg håper jeg rekker det.

Et bilde av dagens fangst. Den brune jakken ligner mest i farge på det bildet av ryggen. Blitsen gjorde det andre for lyst.

Ingen kommentarer: