fredag 18. juni 2010

«Ny» gang

Jeg har lenge ønsket meg skoskap og stumtjener, og da jeg endelig fant billig skoskap og stumtjener på IKEA, måtte jeg bare slå til. Engelen Maja ble med meg slik at jeg fikk med meg alt. Vi var forresten inn og ut på 30 minutter. Parkeringsplassen var omtrent full, men likevel var det ikke så masse folk der :) Kanskje folk vanligvis er 2-4 i bilen, mens de i dag var alene? Herlig var det i alle fall, og vi måtte ikke engang stå i kø da vi skulle betale!

Vel hjemme skrudde vi sammen møblene og lagde middag, og etterpå ble vi sittende å skravle til kl. ti. Og så jeg som dro tidlig på jobb i går fordi jeg ville tidlig hjem å rydde og vaske leiligheten før Bodil kommer på besøk i dag ... Jeg fikk gjort litt, men klokka ble likevel halv to før jeg kom meg til sengs. Det tok en hel liten evighet å få det gamle klesstativet og den gamle kommoden ut på uteboden!

Slik ser det ut nå


Kommoden var mye bredere, og klesstativet jeg hadde, tok opp enormt med plass, så nå virker gangen diger :p

Etter hvert bør jeg kanskje få på plass en hylle, et lite skap eller noe annet som jeg kan ha småting i, blant annet hansker og skjerf, siden det lå i kommoden.

Har lagt ut det gamle klesstativet på finn (gis bort), for jeg orker ikke å ha det stående på boden.

1 kommentar:

Anita sa...

Det så veldig fint og luftig ut :)