tirsdag 20. april 2010

Sykle til jobben

Nå har jeg meldt meg på jobbens eget Sykle til jobben-lag. Ikke har jeg sykkel og ikke kan jeg gå til jobben, men vi kan registrere annen aktivitet, så dette er en fin måte å tvinge meg selv ut av sofaen på.

For å være med i loddtrekningen må hvert lag (på minst fem deltakere) ha et snitt på minst 30 minutters aktivitet per person per dag, så hvis jeg ikke klarer det, går det ut over hele laget. En ganske grei pådriver, med andre ord :) Vi er ni som har meldt oss på hittil, og det vil faktisk si ca. en fjerdedel av alle ansatte. Ikke verst!

Det koster 300,- å delta, men hun som har aktivisert folk og satt i gang dette, skulle be sjefen om å ta regninga. Det er tross alt en fordel for jobben at folk er mer aktive, så det synes jeg han burde.

Hvis noen av dere som leser bloggen, melder seg og jobben sin på, si fra. Jeg tror nemlig man kan konkurrere (vennskapelig) mot hverandre :) Bare husk at påmeldingsfristen er 23. april, med andre ord fredag denne uka.

2 kommentarer:

Anita sa...

Hvordan går det med trimminga? :)

Silje sa...

Det begynte ikke før i går, men jeg gikk fra Romsås til Grorud og fra Grønland til jobben i går og i dag (to stopper mindre t-bane, med andre ord) :) Etter hvert skal det vel bli litt mer gåing også, men i går var jeg på quiz og kom ikke hjem før ganske sent :)