lørdag 10. april 2010

Marianne + Erik = sant

Nå har jeg vært i vielsen til Marianne og Erik, og for et nydelig par :)

Jeg skal tilbake til festen kl. 19.30. Da jeg skulle dra, hørte jeg noen si at de skulle på IKEA (de var også invitert til festen), så da spurte jeg like gjerne om jeg ikke kunne få sitte på. Togbilletten til Lillestrøm koster tross alt 50,- per vei. De skulle spise først, og spurte om jeg ville være med. Synes det var veldig greit, for da fikk jeg blitt litt kjent med dem sånn at jeg kjenner flere enn bare Marianne ;) De sa forresten at jeg kunne møte dem på IKEA i kveld, så får jeg sitte på tilbake til Lillestrøm :D

De jeg satt på med, hadde skiftet til hverdagsklær, men jeg og ei annen som satt på hadde på oss finstasen. Skjønner ikke hvorfor folk så på meg. Det er da vel vanlig å dra på IKEA i kjole, høye hæler og med paljettveske, er det ikke?

Nå får føttene hvile et par timer. Men jeg tror jeg tar på meg disse skoene etterpå, og skifter til ballongkjolen (som jeg opprinnelig hadde tenkt å ha på). Tok den på i morges, men da jeg skulle gå, følte jeg meg plutselig ikke helt vel i den. Men jeg tror det er fordi det var til vielsen, det blir litt annerledes når det er til festen :) Den er litt "morsom", og passer mer til fest.

Ingen kommentarer: