fredag 9. april 2010

Ny på håret :)

Møtte på Silje fra Ålvik på t-banen i går, og det viser seg at hun jobber som frisør ikke så langt fra jobben min. Jeg skulle til frisøren i dag uansett, så da gikk jeg dit :)

Selv om jeg har hatt rimelig kort hår de siste årene (i alle fall i forhold til det jeg har hatt de siste 15 årene før det), er nok dette det korteste jeg har hatt det.



Silje foreslo at jeg kan prøve en slags bob neste gang (omtrent samme lengde som nå, men litt kortere i nakken). Hår vokser ut igjen, så det er jo lov å prøve ... hvis jeg tør ;)

I morgen skal jeg i bryllup til Marianne (som jeg studerte med i USA og Kristiansand) :D Vielsen er 13.00 og festen 19.30, og det er på Lillestrøm, så det er mulig jeg drar på jobb og jobber noen timer. Jeg tviler nemlig på at jeg orker full dag i dag. Fikk ikke sove i natt, så jeg hørte ikke klokka da den ringte kl. 6. Jeg våknet ikke før 10, og det, sammen med den timen jeg brukte hos frisøren, gjør at jeg egentlig skal jobbe til 20.00 i dag, men det tviler jeg på at jeg orker! Regner med jeg blir til 18.00 eller 19.00.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det kledde du kjempegodt :D

Silje sa...

Du er søt :) Kjøpte en svindyr volummousse/-spray på VITA etterpå, så forhåpentligvis klarer jeg å få litt fasong på håret :)