torsdag 8. april 2010

Out with the old, in with the new

I går la jeg ut flere par sko til salgs på finn.no, og har allerede fått solgt ene paret. Det morsomme er at hun som ville kjøpe dem, også kjøpte støvlettene jeg la ut på finn i høst – og hun var visst veldig fornøyd med dem :)

Enkelte av parene vil jeg absolutt ikke selge, men det er bare å innse at jeg ikke kommer til, og i enkelte tilfeller ikke engang kan, bruke dem siden de er for store.

Jeg bestilte litt fra Evans i går også, sandaler, ballerinasko, to ringer og en sommertopp. Hvis jeg får solgt 2-3 par, har jeg spart det inn igjen :)

P.S. Hurra for snille venner i England som orker å være pakkesel, og sende ting til Norge :)

2 kommentarer:

Anita sa...

Shoppeguri ;) Men stilig var det! Likte spesielt godt de svarte ballerinaskoene :)

Silje sa...

Bra :)

Har solgt det ene skoparet, så nå har jeg "tjent" meg 250,-. Det gikk riktignok 730,- til frisøren i dag, så jeg går ikke akkurat i pluss for tiden.