søndag 18. april 2010

Jeg er muligens sulten

På torsdag var jeg småuggen i magen, og tenkte det bare var fordi jeg hadde spist lite dagen før (kom senere hjem enn planlagt, for sent til å spise, og hadde kun spist salat og knekkebrød på jobb tidligere på dagen). Jeg og Ann Jorunn var på markedsundersøkelse, hvor vi skulle smake på fisk og si hva vi syntes om de tre forskjellige typene.

På vei hjem kjente jeg at jeg ble mer og mer uggen, og få minutter før bussen skulle være på Grorud, kjente jeg at nå måtte jeg spy! Visste at bussen var bare noen få meter unna neste busstopp, så jeg fikk kommet meg av og til og med holdt inne spya til bussen kjørte videre. Takk gud for at ingen andre gikk av samtidig.

Siden da har jeg ikke hatt matlyst, og etter at jeg har spist, blir jeg smådårlig igjen. Men hver dag blir jeg mindre og mindre dårlig, så jeg er nok snart tilbake i lage igjen. Jeg har i det minste gått ned pittelitt :p

2 kommentarer:

Anita sa...

Gravid?! :P

Silje sa...

Ikke så veldig sannsynlig ;)