torsdag 18. august 2011

Kjole til bryllup

Har bestilt kjole til bryllupet til Anita, og fikk den for hele 225,- inkludert porto :D Norge sto ikke på lista over land de sendte til, men Anita sa jeg kunne spørre dem, og jammen om det ikke funka :)

Det var jammen bra jeg fikk den så billig, for i ettermiddag var jeg hos tannlegen med den ødelagte tanna mi. Jeg fryktet at det ville bli 2-3000,-, men det ble mye, mye verre. Kontroll, bilder, et lite hull i dag, og så fikse den andre tanna blir hele 10 000,- :( Må fjerne gammel rotfylling, ha i ny og få krone.

Dette passer veldig dårlig med min kommende Cambridge-tur i oktober. Jeg hadde ikke planer om å bruke alt for masse, men de 10 000,- jeg nå må bruke på tannlegen, skulle jeg spare til New York - jeg og Kaÿa har nemlig planer om å reise dit til våren.

4 kommentarer:

Anita sa...

Hurra for fine kjolen, ikke like mye hurra for tannlegen :S

Anonym sa...

Nydelig kjole!!! Må se bilder etterpå. Tannlegeutgiftene var direkte deprimerende... huff!! Håper det blir NY tur på dere til våren, alikevel!

Anonym sa...

Det er Maja, forresten :-)

Silje sa...

Har sendt mail til Broadcast Text om at jeg vil ha mer jobb :)