søndag 21. august 2011

Bake, bake

Nå driver jeg og lager brød, og jeg skal lage knekkebrød etterpå*. Jeg skulle egentlig lage squashspaghetti til middag, men Joker hadde ikke squash, så da tipper jeg det blir kylling og soppstuing :)

Jeg har planer om å lage falsk Smash også, men det er mulig jeg heller lager lapper til kvelds. Kjøpte kokosmel til en brødoppskrift jeg fikk av dadda. Det smakte godt, men var for søtt til å være brød, synes jeg (passet best med syltetøy til), så nå har jeg en hel boks kokosmel stående jeg ikke har ant hva jeg skal gjøre med.

Jeg handler en del lavkarboting på iHerb.com, for så lenge man holder seg under en viss vekt, koster det bare 4 dollar i porto. Nå er jo dollaren utrolig lav, så kombinert med salget de hadde i dag, fikk jeg utrolig mye for 3-400,- :)

I går lagde jeg indisk til Maja. En kompis har lært meg å lage det ("hemmeligheten" er Patak's pastes). Det er sååå godt, og hvis jeg vil gjøre det mer lavkarbovennlig, er det bare å bytte ut ris med blomkålris. Jeg river i QuickChef og koker i baconsteikeren - som jeg ikke aner hva egentlig heter :p

* Nei, det skal jeg visst ikke, for jeg har ikke mer bakepapir. Hadde begynt å blande, men hadde heldigvis ikke hatt i væsken.

Ingen kommentarer: