onsdag 17. august 2011

Er man prosjektleder, så er man prosjektleder

Dro litt tidlig fra jobb i dag, og da jeg kom hjem, fikk jeg telefon fra en kunde. (Det er ikke min kunde, men jeg har hjulpet kunden før, så hun har mobilnummeret mitt.) Hun ville gjerne ha en oversettelse utført i ettermiddag - uten at teksten er ferdigskrevet engang! Men med hjelp fra en kollega (hun jeg overtar jobben etter) fant vi oversetter som kan ta jobben i kveld, slik at kunden blir glad og fornøyd. Håper jeg, for hun får muligens ikke teksten før i morgen tidlig siden oversetteren sitter i Canada :p

Det er jammen bra jeg kan sjekke jobbmailen hjemmefra!

Skulle skrive avspasering fordi jeg gikk en time tidlig i dag, men nå har jeg brukt både tid og min egen mobil, så da tror jeg vi sier det går opp i opp :)

Ingen kommentarer: