fredag 12. august 2011

Det skjer lite

Men jeg kan jo skrive om det lille som har skjedd siden sist:

-Jeg har lært meg å lage indisk mat. Nam, nam :)
-Jeg har vært på kino.
-Jeg har bestilt tur til Cambridge i oktober, fordi Kaÿa ikke har nok fridager til en uke i NY. Vi utsetter turen til våren :)
-Jeg har lest masse, masse, og ikke hatt på TV-en på flere dager, og det har vært herlig avslappende. Jeg leser en veldig spennende serie. Er på bok fire nå, men når jeg er ferdig med bok fem, som kom i sommer, blir det nok mange års venting på seks og sju.
-Ehm ... Det har ikke skjedd noe mer, tror jeg. Har vært på besøk hos venner og hatt på besøk av venner, og det er jo alltid koselig. Og på jobben er det nok å gjøre, selv om det er litt rolig akkurat nå.

2 kommentarer:

Anita sa...

"Hatt på besøk av venner"?? Hehe, jeg MÅ bare kommentere når jeg finner en skrivefeil hos deg, men bare siden det er deg ;)

Du må gjerne komme hit å lage indisk mat altså, du skal få lov! Kommer du forresten hit i høst?

Silje sa...

Skulle bare sjekke om du var våken ;)

Nei, det blir for dyrt å reise nordover "kun" for å møte bebisen og få med meg bursdagen til Tormod, spesielt siden jeg skal til England. Har ikke store shoppeplaner mens jeg er der, men pengene flyr fort uansett.

Men om dere kommer hit, skal jeg lage indisk til dere ;)