fredag 12. august 2011

Hjelp!

Var innom grønnsakshandleren på Grønland etter jobb i dag (som om det er bare én ... :p). Pleier å tenke at det verste tidspunktet å handler der på, er fredag ettermiddag om sommeren. Jeg tok feil. Det verste tidspunktet er fredag ettermiddag om sommeren under ramadan! Har aldri sett så lange køer før. Kommenterte til han ved siden av meg at jeg aldri hadde sett så lang kø der før, og han forklarte at det var på grunn av ramadan. Køen gikk faktisk rundt hele butikken!

Heldigvis har de superraske ansatte, og når det er ekstra travelt har de ekstra mange ansatte som fyller på, setter ut kurver, pakker maten og sånt, så det tok "bare" et kvarter :)

Som vanlig fikk jeg en full kurv for rundt hundrelappen. Jeg gå dit oftere! Nå er jeg klar til å lage middag, salat og olivenbrød :)

Ingen kommentarer: