fredag 15. juli 2011

Nesten ferie :)

Har i teorien ferie nå, men skal på jobb mandag morgen for å hjelpe til en liten time. Hun som jeg har vært backup for, skal også på ferie, så da skal noen andre ta over. Hun er ganske ny og er allerede backup for noen, så hun får nok å gjøre!

Stine, som jeg har vært backup for, satte seg ned med meg første dagen jeg var backup for henne, og sammen gikk vi gjennom alle e-postene hennes. Da tenkte jeg det kan være greit at jeg gjør det samme med Nina på mandag. Dermed bruker vi sammen kanskje en halvtime, i stedet for at hun sitter i et par timer og prøver å finne ut hva alle e-postene gjelder, hvilke prosjekt forskjellige ting tilhører osv.

I dag var jeg hos frisøren. Også denne gangen hadde jeg forhåndsbetalt, men resultatet ble litt bedre enn sist ;)



For 343,- fikk jeg vask, hårkur, klipp og styling samt parafinvoksbehandling for hendene. Jeg kunne fått farget øyenbrynene også, men droppet det.

Hadde planer om å slappe helt av og se film eller TV i kveld, men nå har jeg ryddet og stelt litt, og er drittrøtt :p

Ingen kommentarer: