mandag 18. juli 2011

Ferieklar :D

Ble halvannen time på jobb i dag, og da jeg var ferdig med det jeg skulle, var det lunsj, så da slapp jeg å kjøpe noe å spise i byen :)

Var først innom Indiska og kjøpte en diger ring i sølv og grønt som passer fint til kjolen jeg skal ha på meg i Marianne og Narves bursdag på fredag, deretter dro jeg bort og hentet laptopen min, som ei venninne har lånt ei ukes tid.

I ettermiddag og kveld har jeg pakket og ryddet litt, sett på serier og surfet litt, og slappet helt av. Litt for masse, kanskje, for klokka er snart halv ett, og jeg har ennå ikke dusjet eller vasket opp, og skal opp litt over sju i morra :p

Har pakket ferdig, med unntak av et par ting til tørk ute, og kofferten er bare halvfull. Føler meg så flink :) Så flink at jeg fortjener jordbær og vaniljekesam som belønning, faktisk!

1 kommentar:

Anita sa...

Håper du får en superfantastisk ferie, og bare slapper av og nyter disse fridagene :)
Tenk, her er det bare 2 1/2 uke med jobb igjen, så skal jeg ikke på jobb igjen før i mai :D