fredag 1. juli 2011

Det er ingen tvil om at dette har vært en tøff uke som prosjektleder, så jeg nølte ikke da Marthe spurte om vi skulle dra på kino i dag og se Midnight in Paris. Jeg visste ingenting om filmen, og ble positivt overrasket :)

Jeg hadde glemt mobilen på kontoret, så jeg måtte dra tilbake etterpå og hente den. Jeg hadde sendt av gårde en del e-poster med forespørsler til både frilansere og andre før jeg gikk, og bestemte meg for å sjekke e-posten. Klokka 20.30 :p

Jeg skulle bare ordne litt med to prosjekter, men begge viste seg å innebære mye mer arbeid enn jeg trodde - og det er før de i det hele tatt er klare til oversettelse - så jeg ble sittende i over to timer og ordne med filer og sende e-poster. Var ikke hjemme før nesten halv tolv, men de to timene jeg brukte i kveld, ville sikkert tatt meg tre timer på mandag siden jeg hadde bare to jobber å konsentrere meg om, og jeg uansett tenker best om kvelden. Og hvem vet, når jeg kommer på jobb på mandag, har jeg kanskje fått svar på alle e-postene, og får en rolig morgen. Det er lov å håpe ;)

Nå tenkte jeg å lage smoothie og se på film, eller kanskje lese litt. Så lenge jeg slapper av og kobler ut :)

Ingen kommentarer: