søndag 19. september 2010

MIdlertidig ny sue



Jeg beordret gutta å komme til meg i halv sju-tiden i går sånn at de kunne flytte møbler (og blåse opp ballonger). Skinnsofaen har siden jeg fikk den nye sofaen stått foran døra til terrassen, sånn at jeg i over halvannen måned har måttet gå over sofaryggen hver gang jeg skulle ut (blant annet for å henge opp og ta inn rene klær), og TV-benken har hele tiden stått hvor skinnsofaen står nå.

Det ser mye, mye bedre ut nå, men hvis jeg skal ha det sånn til jeg eventuelt får solgt skinnsofaen, må jeg få tak i en mye lengre TV-kabel. Eller eventuelt bare droppe å se på TV ;)

Nå skal jeg ta oppvasken, dusje og så synke ned i sofaen. Er litt usikker på når - og om - jeg skal legge meg i kveld, med tanke på at jeg må opp kl. fire i natt. Jeg sto ikke opp før halv to, så det burde gå greit, men med tanke på at Domi har store planer for morgendagen (jeg ankommer Wien 9.40, og så tror jeg ikke vi tar toget til Graz, hvor Domi og Patricia bor, før sent om kvelden.), bør jeg vel prøve å få noen timers søvn. Jeg sover jo ikke på fly eller annen offentlig transport fordi jeg ikke klarer å sove noe særlig i ubehagelig sittestilling.

3 kommentarer:

Anita sa...

Et lite anfall av dysleksi i overskriften?? :P

Silje sa...

Ikke i det hele tatt ;) Skrev fra mobilen, og den er så rar. Hvis jeg begynner å skrive for fort, blir alltid de første to bokstavene store. Ikke at det unnskylder "sua" mi ;)

Anita sa...

Ja, skyld på mobilen du!
Nå venter jeg bare på dagens oppdatering :)