søndag 19. september 2010

Ballongeeer



I tillegg har jeg kake, brus, sprit og en diger haug med snacks igjen etter 90-årsdagen til meg, Bjørn Ove og Frank i går. Festen ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men heldigvis bra :) Jeg ville ha en stor fest med alle vennene våre, og så for meg 30-50 stk., men gutta ville ha en liten fest. Det endte opp med at vi ble ni stykker, etter at Maja ble syk, stakkars.

Jeg stressa hele dagen fordi jeg hadde så mye å gjøre, men leiligheta ble festklar til kl. sju. Jeg var hos frisøren tidligere på dagen. Ville ha en hårklipp jeg hadde sett i Zizzi-bladet. Panneluggen min var ikke riktig lang nok til å få den som jeg ville, og hun klippet ikke like kort bak som jeg forestilte meg. Men så var jeg ikke akkurat flink å si hva jeg ville ha, og jeg er uansett fornøyd :)



Alle dro med nattbussen litt over to, og jeg var så trøtt at øynene holdt på å falle igjen. Likevel tvang jeg meg selv til å rydde og vaske før jeg la meg, sånn at da jeg sto opp i morges, gjensto kun oppvasken.

Våknet ikke før halv to i morges, og jeg var utrolig sliten. Heldigvis hadde jeg ingen planer i dag, bortsett fra å pakke til i morgen. Flyet til Østerrike går i sjutiden om morran, så jeg må ta første flybuss rett før fem. Går hjemmefra vel halv fem. Gleder meg skikkelig :D

Ingen kommentarer: