torsdag 16. september 2010

Frustrert!

Jeg byttet nettopp fra Tele2 til One Call fordi kombinasjonen av abonnementet og den nye mobilen gjorde at regningene fløy i været. Jeg hadde Tele2 Flex, men prisen for å megabyte var så høy at med alle de MMS-ene jeg mottar fra familien, kostet bare de meg sikkert en hundrelapp eller to per måned. Det er en stor overgang fra å ha regninger på ca. 160,- per måned.

Jeg ville ha et abonnement med en del ringeminutter, SMS, MMS og datatrafikk inkludert, eventuelt billig datatrafikk. Alt det fikk jeg med One Call - jeg betaler 224,- per måned for noe som koster nesten 500,- med Tele2 Flex (hvis jeg regner med at jeg bruker alle de inkluderte ringeminuttene, SMS-ene osv.). Det eneste som mangler er god dekning ... Det er ufattelig dårlig dekning her, spesielt med tanke på hvor nært Oslo sentrum jeg er. Maria ringte før i dag, og det var så vidt hun hørte meg. Jeg sliter også med å sende SMS og motta MMS, og sånn kan jeg ikke ha det.

Det kan virke som om det er kun Netcom som har god dekning her, for om jeg ikke tar feil, sliter alltid venner som er på besøk hvis de har Telenor eller mobilleverandører som bruker Telenors nett.

Ingen kommentarer: