torsdag 25. juni 2009

Sommer, sol og glede :)

Endelig er sommeren kommet til Oslo. Virkelig synd store deler av den må tilbringes inne, først på kontoret og så med frilansing. Men nå er jeg nettopp begynt på episode 10 av 11 på serien min, så om vel en uke er jeg ferdig (deadline for siste episode er fredag om to uker, men da er jeg på festival og koser meg!) :) Kjenner jeg trenger ferie, selv om den blir kort (8. til 19. juli), for all frilansingen begynner å ta på. Det er min egen skyld siden jeg sa ja til å ta alle (ba faktisk om å få alle), men det blir nok ikke riktig like mye å gjøre til høsten.

Kjøpte meg fryser i dag. Får den levert på døra i kveld, akkurat tidsnok til at jeg får den skikkelig i gang før innflyttingsfesten på lørdag :) Vurderer å ha is og frukt til dessert. Dessuten blir det sikkert mat til overs. Endelig kan jeg kjøpe brød og pålegg og uten å måtte kaste halvparten, og kjøpe middagsvarer på salg.

Festen blir med bare noen folk fra jobben, og det er forholdsvis stor aldersspredning (folk i 20-, 40- og 50-årene, og muligens ei som er over 60). Men det er bare kule folk, så det blir så bra, så :) Gleder meg. Og selv om jeg sendte invitasjon til alle på jobben, er jeg veldig glad ikke alle kommer. Skal jo faktisk kjøpe inn mat til hele hurven. Og ha sitteplass ... Vet ikke om jeg har nok til de få som kommer engang ;)

Vet ikke om folk tar med seg drikke selv, men jeg tenkte å kjøpe en trelitersdunk med vin. Fra før av har jeg to vinflasker, to-tre spritflasker, en sjampis (som jeg og ei venninne har planlagt å drikke siden jeg kjøpte leiligheten i januar!) og både Bailey's og Frangelico. Får hamstre inn blandevann i tillegg :p

1 kommentar:

Anita sa...

Lillesøster er ikke innvitert på sommerfest :( Neida, det blir nok sikkert en bra fest, og restene som blir igjen får du ta med deg til Kvinesdal ;)