tirsdag 30. juni 2009

Nye sko

Rett borti gata her åpnet de et skoutsalg på lørdag (ikke noe fancy opplegg, litt varelageraktig), hvor de selger sko for 50,-, 100,- og 200,-. Kjøpte disse i går (200,-), men da jeg skulle ta dem på meg da jeg gikk fra jobben, synes jeg hælen kom såpass langt bak at jeg gikk på kanten, så jeg dro for å bytte i dag. Jeg lette og lette og lette, men fant kun ett par i størrelse 43, og det var prøveparet, som noen hadde klart å ødelegge litt. Hadde nesten gitt opp da jeg plutstlig så en eneste eske av dette paret inni en haug med andre sko. Tok esken, og syntes den var litt for lett. Der oppi lå så klart kun ene skoen. Men med litt mer leting, fant jeg jammen den andre til slutt :) Har kun prøvd dem, men de kjennes ut som om de vil være skikkelig gode sommersko. Festivalsko :)

Ingen kommentarer: