fredag 19. juni 2009

Og paraplyen er ødelagt

Helt siden jeg kjøpte leiligheten har jeg vært veldig flink når det gjelder shopping. Jeg tenker gjennom alt jeg kjøper, og kjøper svært lite på impuls. Men i dag klarte jeg ikke å holde ut lenger, og gikk innom Indiska. Endte opp med en kjempefin telysholder som heg har hengt i stuevinduet (på salg), en hvit duk med brodert gullkant (på salg, passer til det hvite stuebordet) og en liten innrammet, magnetisk krittavle med kule magneter, som (sannsynligvis) skal henge over skrivebordet. Og hva ble jeg belønnet med for i det minste å ha handlet to av tingene på salg? Himmelen åpnet seg over en liten del av Oslo - naturlig nok der hvor Indiska ligger - og på noen minutter flommet gatene over av regnelver! Jeg så blå himmel nesten rett over meg. Det er greit, jeg tar hintet. Ikke mer shopping. I dag.

1 kommentar:

Anita sa...

Hehe, du skal få din lønn i (fra) himmelen!