onsdag 18. februar 2009

Wakey, wakey

Tidligere i år sendte jeg SMS til Bjørn Ove, som jeg deler kontor med, da jeg kom på jobb tidlig en morgen. Skrev "wakey, wakey, eggs and bakey" (sitat fra Kill Bill 2), og han skrev tilbake og spurte om det sto egg og bacon og ventet på ham på jobben? Så jeg skrev ut et bilde av egg og bacon, og la det på en tallerken på pulten hans. Vi fant ut at vi ikke kunne kaste bildet, så jeg hengte det på korktavla mi. Produksjonssjef Janne så dette bildet, og spøkte med at kanskje hun skulle lage frokost til alle de ansatte en dag. Dette hadde jeg helt glemt av, og husket det ikke engang da jeg satt og spiste frokost i går - egg, bacon, toast, pannekaker, frukt og appelsinjuice, servert av personalsjefen, produksjonssjefen, salgssjefen, kvalitessjefen og sjefen sjøl :)

1 kommentar:

Anita sa...

Skulle gjerne fått en sånn start på mårraen jeg også!