mandag 2. februar 2009

Ok, litt roligere nå

Jeg har egentlig ikke helt klart å glede meg over å ha kjøpt leilighet, for jeg klarer ikke å tenke forbi at dette vil koste meg mye mer i måneden enn jeg betaler nå.

Men i helga var jeg på fest sammen med bl.a. ei venninne som kjøpte seg leilighet dagen før meg, og hun klarte å få meg til å tenke i alle fall litt i andre baner. Jeg har tross alt satt opp budsjett og regnet på dette, og selv om det blir lite penger til overs (sorry folkens, ingen flere dyre julegaver!), skal det gå. Og herregud, jeg betaler faktisk på min egen leilighet. Det skal man ikke klage over :)

Vi skal ha interørbladdate en eller annen dag. Regner med det blir et par glass vin og store planer :) Hun har kjøpt oppussingsobjekt, det har ikke jeg, så jeg trenger ikke å planlegeg like mye. Men det kan jo være spennende å se på løsninger og møbler og fargesammensetninger. Så plutselig for meg en del lilla og grønt i interiøret. Tror det er fordi jeg nettopp fikk reklame i posten for designsofaer, og der brukte de mye grønt og lilla (pynteputer, vaser o.l.). Det er fint med drømmer ...

1 kommentar:

Anita sa...

HVA?!?!? Får jeg ikke flere 1400 kroners julegaver??? Fornærma!