lørdag 13. april 2013

Lite har skjedd på fire måneder

Er det virkelig fire måneder siden jeg har skrevet noe? Jeg skylder på jobben, for det har vært masse i det siste, med masse overtid. Har planer om å ta langhelg, og håper det blir snart.

Da jeg delte en Facebook-status i januar hvor de fem første som kommenterte, skulle få en overraskelse i løpet av året, var Robert en av dem. Har sendte "gavekort" til ham på barnepass, så jeg tenkte å bruke langhelga på det. Må bare finne en helg som passer, og hvor jeg kan få miniprisbilletter.

I dag har jeg bestilt flybillett til Finnmark til meg og Maja. Familien til Ann Jorunn har hus der oppe, og jeg har vurdert å ta en sommertur i flere år. Gleder meg til midnattssol - hvis det går. Ser nå at Nordkapp har midnattssol til 29. juli, mens vi reise opp dit 10. august.

Jeg har fri i to uker før det, men har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre.

3 kommentarer:

Anita sa...

I dag kommenterte mamma at det var så lenge siden du hadde blogget, hun lurte på om du hadde sluttet helt. Hørte du oss da, siden dette kom nå??

Silje sa...

Hehe, morsomt :) Jeg har superhørsel! Eller kvinnelig intuisjon ;)

Anonym sa...

Det var søren meg på tide at du skrev noe! Maja :-D