søndag 9. desember 2012

Rolig helg

Jeg tok meg fri på fredag (hadde åtte fridager igjen - tar to til jul og overfører en uke til neste år), og ryddet og vasket hele leiligheta.

På lørdag var Marthe her, og vi lagde spesielle pepperkaker fordi det er så masse matvarer hun ikke tåler. Jeg hadde heldigvis alle ingrediensene unntatt bokhvetemel og jyttemel, som hun kjøpte, ellers hadde jeg ikke hatt råd. Jeg tror vi regnet oss fram til at vi hadde brukt ca. 250,- på råvarer (til dobbel porsjon)! Jeg er glad jeg ikke sliter med allergier!

Ellers har det vært en rolig og fin helg. Jeg har laget en del julegaver og bare puslet litt hjemme.

I dag har jeg hatt fire venner og mora til hun ene på middag, og jeg lagde kenyansk oksegryte, noe som ble skikkelig godt :) Nå har de dratt, og jeg har fått tatt oppvasken. Skal hoppe i dusjen, og så bare se litt på TV og kanskje lese litt før jeg legger meg.

Ingen kommentarer: