torsdag 25. april 2013

Kranglefant

Her om dagen mottok jeg en velkomstpakke fra en bokklubb, med bøker og ting jeg ikke hadde bestilt (om krystaller og healing og sånt, som jeg ikke har noen som helst interesse for). Jeg sendte e-post til dem, og sa at dette måtte være et feiltak, og at de måtte sende ferdigfrankert returkonvolutt eller noe sånt.

Det ble en del e-poster fram og tilbake før jeg fikk dem til å gå med på å betale for returen. Det var først da jeg begynte å skrive om markedsføringsloven og selgers bevisbyrde at de gikk med på å betale for returporto. De skrev at i teorien må jeg politianmelde saken hvis noen har bestilt i mitt navn, men det er tidkrevende, og derfor gikk de med på å betale returporto.

Det er sikkert irriterende for dem, men gudene skal vite det var irriterende for meg også!

I dag kjøpte jeg to par sko på XXL. Skulle egentlig innom en annen dag, men Maja tipset meg om at hvis jeg kjøpte i dag eller i morgen, og betalte med DNB Mastercard, fikk jeg 25 % rabatt :)

Det ble disse turskoene og disse joggeskoene. Ville ha svarte, nøytrale joggesko, men fant ut at det var best å tenke komfort over farge ;)

2 kommentarer:

Anita sa...

Likte godt turskoene, de såg veldig gode ut :)

Silje sa...

Bruker dem i dag, og de er temmelig gode. Jeg kjøpte str. 42,5, men kunne nok gått ned til 42. Men jeg snakket med en selger i går, og han sa at føttene er på sitt største runt kl. 17–18 (gitt at man har hatt en normal dag fram til da). Det er ikke sånn at de glipper, eller noe, og føttene blir vel uansett litt større utover dagen :)

Hadde egentlig lyst på et par spesielle Nike-sko, men de er svindyre, og jeg trenger egentlig ikke "den perfekte løpeskoen" til turgåing :p