tirsdag 30. april 2013

Jeg velger meg mai

April kan du få ha for deg selv, Bjørnstjerne Bjørnson.

Mai starter med fridag, og jeg tar avspasering fredag denne uka. Neste uke er det fri torsdag, og så tar jeg fri fredag. Uka etter det igjen tar jeg fri mandag til torsdag, og så er det 17. mai på fredag og røddag mandagen deretter igjen. Det vil si at jeg de neste 20. dagene skal jobbe fire dager :D

Jeg har ingen planer for morgendagen. På fredag skal jeg og en tidligere kollega gå tur i nærområdet, og så skal jeg være sammen med ei annen venninne store deler av dagen. Hun har nylig fått baby, så det er mulig jeg tar ham et par timer sånn at hun får sove. Vi får se, vi får se :)

Neste fredag flyr jeg nordover for å feire mammas 60-årsdag, og så blir det halvannen uke hjemme. Endelig får jeg kose med Annie og Linas igjen - og denne gangen skal jeg holde meg frisk!

2 kommentarer:

Anita sa...

Ååå, som vi gleder oss til du kommer :D
Høres ut som mai blir en veldig fin måned for din del! Jeg skjønte ingenting da jeg hentet Annie i barnehagen i dag og sa "hadet, ses i morgen", og fikk til svar at "det gjør vi ikke, det er jo fridag i morgen"! Hva? Er det mai allerede??!!?!?!? Hadde ikke helt fått det med meg,så det var jammen bra de sa det sånn at jeg slapp å komme til låst dør i morgen og ikke skjønne noen ting!

Silje sa...

Hehe, nei, det hadde ikke vært noe gøy.