mandag 5. mars 2012

Det er vår i luften

Nå har jeg hatt tre herlige helger på rad. For tre uker siden var det Rammstein-konsert, forrige helg var jeg i København og i helga hadde jeg langhelg.

Jeg tok meg fri på fredag siden jeg hadde en del avspaseringstimer. Jeg visste på forhånd at jeg ikke hadde mye å gjøre (slik at det ikke ble mye å gjøre for backupen min), og da jeg kom på jobb i dag, så jeg at det ikke hadde kommet masse på fredag heller :)

Jeg var en tur på IKEA. Jeg var der ganske tidlig, men likevel var det stappfullt. Men jeg stresset ikke, og følte meg sååå flink ;) Min generelle IKEA-regel er at jeg skal være inn og ut på 15 minutter, men da vet jeg nøyaktig hva jeg skal ha, og tar alle snarveiene. På fredag gikk jeg rolig og så meg litt rundt. Kjøpte ikke så masse mer enn de få tingene jeg hadde på lista, og det var uansett ting jeg har tenkt å kjøpe. Å, så flink jeg er :p

På lørdag var jeg, Maja og Therese på konsert med Katzenjammer. De er utrolig kule og flinke!

Neste helg kommer pappa og Britt til Oslo. De skal besøke John og samboeren hans, men vi skal spise lunsj sammen på lørdag. Og nå ble jeg nettopp invitert på middag/pub/ett eller annet med flere kollegaer og tidligere kollegaer :)

På tirsdag kommer Maria og overnatter, for hun skal på kurs, neste helg har jeg fest, i påska skal jeg til Bergen, i mai skal jeg og mamma til London, jeg skal på Metallica-konsert og det er vår og alt er bare bra :D

1 kommentar:

Anita sa...

Life is good :D