torsdag 23. februar 2012

Stress less!

Hele dagen i går var bare stress, og jeg kom på jobb til mer stress (= tekniske problemer). Men i dag nekter jeg å stresse, så jeg senker skuldrene og tar én ting om gangen :)

I morgen reiser jeg og fire venninner til København. Jeg fikk tilbud om å bli med for lenge siden, men takket nei siden jeg skulle på konsert i helga. Men så fikk jeg spørsmål på nytt for noen dager siden, siden hun ene ikke kunne. Turen er gratis (hun ene jobber i DFDS), og jeg hadde mer lyst til det enn konsert, så da takket jeg ja :)

Jeg er backup for en kollega i dag og i morgen, så det kan bli veldig travelt. Derfor håper jeg det ikke blir for travelt i morgen (jeg vet allerede at det blir mye å gjøre), for jeg må gå herfra senest kl. 16 for å rekke innsjekkinga.

2 kommentarer:

Anita sa...

Hvilken konsert skulle du egentlig på?

Silje sa...

Tune Yards. Spesiell musikk, men ganske kul :)

Her er en video: http://www.youtube.com/watch?v=YQ1LI-NTa2s

Rammstein forrige helg og Katzenjammer neste helg :)