tirsdag 21. februar 2012

Oj da

Da jeg gikk fra jobb på fredag, aktiverte jeg fraværsassistenten (når noen sender e-post til meg, får de automatisk svar om at jeg er tilbake senere). Jeg skrev at jeg var tilbake på tirsdag, og at hvis noe hastet, kunne de kontakte kollegaen min.

Da jeg kom på jobb i dag, virket kollegaen min småstressa. Det viste seg at jeg hadde skrevet feil dato i fraværsmeldingen, og skrevet tirsdag neste uke. De fleste kunder kan vente en dag ekstra på å få svar, men da de fikk til svar at jeg ikke var tilbake før neste uke, hadde alle tatt kontakt med henne, stakkars. Hun sa det gikk bra, men det er slitsomt nok å gjøre sin egen jobb.

Må innrømme at jeg nesten er glad for feilen, for det har vært så masse annet i dag. Klokka er over tre, og jeg har fortsatt en lang liste over ting som må gjøres – og å blogge om hvor travelt jeg har det, er ikke en av disse tingene ;)

Ingen kommentarer: