lørdag 17. mars 2012

Så snille alle er!

IKEA hadde fram til i dag denne TV-benken på salg til 495,-. Jeg synes den er fin, og en veldig fin pris, ikke minst. Sjefen stakk innom kontoret mitt i går, og jeg viste ham benken. Han syntes den var fin, så han og mannen skulle på IKEA og se på den.

Jeg prøvde å få naboen til å kjøre meg, men hun hadde ikke bil lenger. Men det gjorde ikke noe, for sjefen kom innom kontoret litt senere på dagen og sa at hvis jeg var sikker på at jeg skulle ha benken, kunne han kjøpe for meg og levere den hjemme hos meg. Snakker om service!

Han kom meg det, i dag, og mens jeg ryddet og vaset og gjorde småting, monterte Maja hele benken! Jeg hjalp så vidt til på slutten, men hun gjorde 99 prosent av arbeidet. Igjen: for en service!

Etterpå tok hun oppvasken (I know, hva har jeg gjort for å fortjene slike venner) mens jeg kastet søppel og ryddet litt mer. Nå tar hun seg en velfortjent hvil på sofaen før vi skal på butikken og kjøpe snacks og blandevann til i kveld. Marthe skal feire bursdagen sin hos meg :)

God helg :)

Ingen kommentarer: