mandag 28. november 2011

Finfin helg

Siden Anita var så snill å sponse halve flybilletten min, ble det tur nordover i barndåpen til Annie i helga :)

Jeg var veldig bekymret for om flyet mitt ville gå på grunn av stormen, men det var hovedsakelig fly til og fra sør- og nordvestlandet som ble innstilt. Vi var 20-25 minutter forsinket fra Oslo, men landet likevel da vi skulle. Ikke verst på en såpass kort flytur.

Det var så koselig endelig å få hilse på Annie, tante sin lille, vakre jente :) Mamma hentet meg og Maria på flyplassen, og så tok vi oss en tur innom City Nord. På grunn av det og ekstremregnet kom vi ganske sent til Glomfjord. Annie sov selvfølgelig, men vi strøk på henne til hun våknet slik at vi fikk hilse på ;)

Det var så koselig å treffe på familie og venner igjen, og nå har jeg også fått truffet familien til Knut. Greit å gjøre det før bryllupet om bare fem uker!

Forloveren til Knut bor i Bodø, så da fikk jeg og Maria sitte på, slik at mamma slapp å kjøre i det dårlige været. Det var temmelig glatt på veiene, og vi kjørte forbi en bil som lå på siden i grøftekanten (de fikk allerede hjelp, derfor stoppet vi ikke). Glad jeg ikke satt i den bilen!

Vi kom ca. 19.45 til Bodø, og flyet til Maria gikk (vel, skulle gå) en time senere, mens mitt skulle gå 21.45. Men så fikk jeg SMS fra Norwegian om at det ble utsatt til 22.05, og så kom nok en SMS om at det ble 22.15 i stedet. Klokka var over 22.20 før vi faktisk dro, så for å komme meg hjem i går, hadde jeg måttet gå fra Grorud. Det fristet lite, så jeg overnattet heller hos Maja siden det bare er noen få minutter å gå fra bussen til henne. Hun hadde ordnet til madrass og alt, så det var bare å hoppe til sengs :)

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort hvis jeg ikke hadde kommet meg tilbake til Oslo, for jeg er backup for en kollega i dag. I tillegg har ene PL-en gått ut i permisjon nå, og vikaren kommer ikke før 1. desember. Dermed må en annen kollega være backup for hun som er i permisjon, og det hadde blitt krise hvis da også jeg hadde vært borte i dag :p

Satser på at det blir en forholdsvis rolig dag sånn at jeg kan gå til normal tid.

1 kommentar:

Anita sa...

Vi er så glade for at du fikk mulighet til å komme :) Endelig fikk du hilse på lillesnuppa, og hun syns det var så koselig å hilse på tante :) Gleder oss veldig til du snart kommer tilbake, da får vi heldigvis litt bedre tid til å være sammen.