torsdag 10. november 2011

Penger inn og penger ut

Jeg har levert inn mobilen min tre ganger for samme feil, og i går fikk jeg endelig pengene tilbake. Greit å få 2400,- av butikken, men ikke like greit å komme hjem til regning på 1900,-. I tillegg skal jeg til tannlegen i dag, og da blir det ca. 6000,-. Men nå er det siste gang jeg skal før til neste år, tror jeg. Forrige gang la tannlegen på fylling og tok avstøpning av tanna, og i dag skal den settes på, regner jeg med.

Da jeg var der forrige gang, fikk jeg tannavstøpningen og adressen i en liten eske, og så pekte tannlegen i retningen jeg skulle gå for å levere avstøpningen til tannklinikken. Vanligvis gjør de nok det selv, men jeg måtte uansett bort dit fordi tannlegen ikke var helt sikker på hvilken farge krona skulle ha. Han bare pekte i den generelle retningen, men jeg har heldigvis kartfunksjon på mobilen. Hva gjorde man i gamle dager? Spurte om hjelp? ;)

Da nye iPhone ble annonsert tidligere i høst, begynte alle mobilleverandørene å selge ut det de hadde på lager, så jeg fikk 32 GB-versjon til 1,-. Må selvfølgelig betale 499,- i abonnement, men har 1000 MB og 100 SMS inkludert, så det blir egentlig «bare» 2-300,- mer per måned. Elsker iPod touchen min, men savnet kamera og muligheten til å kunne bruke den når det ikke er trådløst nett i nærheten. Den forrige mobilen var nemlig skikkelig dårlig på nett. Ville ikke bli en av «dem», men, men ... :p

5 kommentarer:

Anita sa...

Jeg vil også ha ny mobil!

Silje sa...

Jeg har en seks år gammel mobil som jeg har brukt hver gang Xperiaen har vært på reparasjon. Vil du ha den?

Anita sa...

Neida, har flere som funker, men vil ha sony ericsson xperia neo :)
Knut sier han er veldig skuffet over deg ;)

Silje sa...

Ei venninne skrev på Facebook i går at hun synes Xperia Neo er crap, og at hun angrer på at hun kjøpte den. Kan spørre hva det er hun er misfornøyd med.

Knut er en tullemann ;)

Anita sa...

Da må du høre hva hun er misfornøyd med, for alle jeg kjenner som har den er fornøyd.