onsdag 7. desember 2011

God timing

Jeg har vært på leting etter nye vintersko, men alle jeg har funnet som jeg liker og som er gode, koster fra 1200,- til 2000,-, og jeg har ikke budsjett til så dyre sko. I går stakk jeg innom en skobutikk, og fant kjempegode sko på halv pris (450,-). Bare noen få timer etterpå begynte det å snø (er 15–20 cm hjemme nå). For et sammentreff!

Lissene er mørkeoransje, ikke guloransje, som de ser ut her

Etter treninga i går dro jeg til Marthe, hvor vi og AJ lagde rispuffer og havreflarn. Ikke akkurat lavkarbokost, men hau, hau, de e no bærre jul ein gång i året ;) Speaking of, mens vi bakte, så vi på The julekalender, og først i går kveld fikk jeg et hint av julestemning :)

På fredag reiser jeg og Maja til ei venninne i Fredrikstad (hun henter oss i byen), og på lørdag henter vi Ioana i Halden, og så kjører vi til Gøteborg, til Lisebergs julemarked :) Vi blir neppe de eneste der, for å si det sånn, men jeg tror det blir koselig.

4 kommentarer:

Anita sa...

Ååå, jeg vil være med til Liseberg!!!

Silje sa...

Ta med deg Annie og kom :)

Anita sa...

Får ikke Knut være med?? Det hadde vært artig, vi får legge det inn i planene våre en gang i framtiden!

Silje sa...

Han har ikke mammapermisjon ;) Men ja, det hadde vært kjempekoselig å gjøre noe sånt sammen en gang :)