lørdag 20. mars 2010

Skinn og bein

Jeg og Maja møtte pappa og Britt i byen i går, vi skulle spise middag på Oro restaurant, som nettopp har fått Michelin-stjerne. De andre tre bestilte reinsdyrkjøtt eller noe sånt, og sa det var noe av det møreste kjøttet de noensinne har spist. Selv spiste jeg helstekt flyndre som omtrent bare var bein, og ikke smakte den så mye at det gjør noe heller ...

Etter middagen skulle vi ut å gå litt. Maria har gang på gang sagt til meg at jeg må legge fornuftige sko i veska når jeg har på meg høyhælte sko, og denne gangen hadde jeg heldigvis husket det :) Vi gikk likevel ikke så langt, og endte opp på Buckley's, rett ved hotellet deres. Det var ikke så mange der, så det var nok av sitteplasser. Bare på kødd satte vi oss i en rund bås hvor det var én diger, fin skinnstol og masse små puffer rundt. Og vi insisterte selvfølgelig på at pappa skulle sitte i skinnstolen! Jeg er glad det ikke kom noen fra Ottar ;)

Ingen kommentarer: