mandag 1. mars 2010

Hvor ble det av pengene mine?

Jeg hadde ikke råd til å shoppe i helga, men det stoppet meg ikke fra å bruke 3000,- (inkl. mat og drikke hele helga). Handlet på Lindex, H&M, KappAhl og Zizzi, pluss en veske. Kjøpte to topper på Lindex og to på Zizzi. De to på Zizzi ville jeg aldri sett på selv, det var hun i butikken som fikk meg til å prøve. Skal prøve å få tatt bilde av dem senere. Kjøpte også mye dill, som sminke, undertøy og øredobber. Og så fant jeg endelig en ny veske :D Har ikke kjøpt ny veske på nesten to år (med mindre man regner den lille festveska jeg kjøpte til Maria sitt bryllup, den lille lilla festveska jeg kjøpte nå nylig, til Marianne sitt bryllup og den søte veska jeg kjøpte i Madrid. Men bortsett fra det ... ;) For å si det sånn: Det er den første store veska jeg har kjøpt på to år (ei veske jeg kan bruke i hverdagen, som har plass til alt jeg vanligvis går og drasser på).

Etter shoppingen ble det jentekveld hos Elin, og klokka ble halv to før vi visste ordet av det. Da var det på tide for småbarnsmødrene å komme seg hjem.

I går gikk vi og ruslet litt rundt på bryggen før vi spiste lunsj på Egon med et par av venninnene til Maria og Elin.

Maria dro til Jannicke i går ettermiddag, mens jeg ble værende hos Elin til toget mitt gikk (men først fikk jeg middag – hjemmelaget foccaccia og en nydelig, hjemmelaget suppe). Ble litt fram og tilbake da jeg kom til togstasjonen, for Elin så det sto Buss for tog på en buss som sto parkert rett utenfor. Sjåføren sa at alle som skulle helt til Oslo, måtte ta buss, men at jeg først måtte snakke med en konduktør. Fant en konduktør som omtrent ble angrepet av sinte osloensere som mente NSB fint fikk betale fly for dem om morran sånn at de kunne gå ut og drikke og kose seg i Bergen i stedet for å sitte på buss hele natta. Fikk til slutt tak i en konduktør, og bussen var visst kun til noen få. Det manglet nemlig en vogn på togsettet, men min var på plass :)

Fikk dessverre ikke sovet noe særlig, selv om jeg var veldig trøtt. Sov noen minutter her og der, og fra femtiden og til vi var i Oslo halv sju, fikk jeg sovet litt. Nå gjelder det å se om det holder hele dagen ;)

Ingen kommentarer: