mandag 15. mars 2010

Fortsatt aua i foten

I går glemte jeg helt å ta tabletter (tror jeg), og jeg husker heller ikke om jeg tok alle jeg skulle på lørdag. Selv om det gikk greit i morges, merker jeg det nå. Har tatt to av dagens tabletter, og håper et blir bedre snart.

Men dette beviser bare at tablettene ikke har fjernet betennelsen, selv om det (sannsynligvis) er bedre. Jeg har lest litt på nett, og mange sier at det hjelper å strekke ut foten om kvelden og om morgenen, og sikkert så ofte man kommer på det. Jeg har i tillegg vurdert å kjøpe denne. Jeg fikk tipset via en gruppe på Facebook for folk som har plantarfasciitt.

Jeg skulle gå på tabletter i minst to uker (hvilket vil si ut dagen i dag), men jeg kommer til å fortsette så lenge resepten varer (halvannen uke til), evt. trappe ned til to tabletter om dagen.

Ingen kommentarer: