mandag 26. oktober 2009

Tele 2 Uno

ENDELIG! Det har tatt evigheter, men i dag fikk jeg endelig bestilt Tele2-abonnement. Det går noen dager før jeg får nytt SIM-kort, men det er ikke noe å gjøre med det.

Det har blitt mange e-poster til dem, og de ville jo ikke gi meg fordi de bare hadde sjekket ligningen fra da jeg var student og da jeg nettopp hadde begynt å jobbe. Til slutt ba de om kopi av ansettelseskontrakt eller lønnslipp, men da jeg endelig fikk gjort det i dag, fikk jeg e-post fra dem om at jeg nå kunne bestille. De har sannsynligvis lagt inn ett eller annet manuelt i systemet for å bekrefte at jeg får abonnement. Uansett, det var på tide!

Speaking of «på tide». Det var på tide å stå opp kl. halv ti i dag! Jeg husker at klokka ringte kl. seks, og så sovnet jeg tydeligvis igjen. De gangene det skjer, pleier jeg alltid å våkne igjen i åtte-tiden. Skjønner ikke hvorfor jeg sov så lenge. Var ikke spesielt sliten og jeg hadde ikke problemer med å legge meg, eller noe. Jaja.

Ingen kommentarer: