mandag 5. oktober 2009

Duste-Elkjøp

For tre uker siden bestilte jeg iPod touch, og den skulle sendes ut fredag for halvannen uke siden. På torsdag var jeg lei av å vente, og sendte e-post til dem. Fikk ikke noe svar, så på lørdag ringte jeg. Hun jeg snakket med sa at det sto i systemet deres at de skulle ringe meg (den merknaden var skrevet inn på fredag, så da hadde de lest e-posten, men ikke orket å svare på den). Det viser seg at de ikke engang har sendt ut iPod-en, selv om hun ikke visste hvorfor (muligens forsinkelse fra leverandør). Jeg spurte om jeg kunne hente den i en butikk, noe hun sa kanskje gikk, men da måtte jeg finne en butikk hvor de hadde den tilgjengelig, så hun anbefalte meg å vente til de ringer tidlig denne uken. Temmelig dårlig service at de ikke engang gir beskjed om at det er store forsinkelser, spesielt når jeg vet at de har lest e-posten jeg sendte.

5 kommentarer:

Dadda sa...

I dag har jeg en u-dustete erfaring med Elkjøp. For et års tid siden kjøpte vi en støvsuger der. Den har begynt å fuske, så jeg var og leverte den til service. Men de reparerte ikke sånt som kostet under 1000,- så jeg fikk en flunka ny... =)

Silje sa...

Bra det er noen som får det de betaler for :)

Jorunn sa...

Det var det minste du kunne få.Jeg skal iverfall ikke kjøpe hvitevarer på Elkjøp mer.De er svindyre.Kjøpte nettopp oppvaskmaskin der.Den koset 7000 + di tok 600 i frakt.Og di som leverer gjør ikke en dritt for kundene.

Jorunn sa...

D var det misste du kunne få,men Elkjøp er svindyre.Kjøpte nettopp oppvaskmaskin der og den kostet 7000,+de skulle ha 600 i frakt+ 100 kr for og ta med den gamle.Jeg så ettpå at jeg kunne få en Boch maskin på Deal til 5000 så der skal jeg bestille neste gang.

Jorunn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.